Vážený řidiči, vážená řidičko,
děkujeme Vám, že využíváte služeb operativního leasingu od společnosti Creditmall.
Připravili jsme pro Vás tento manuál, kde najdete důležité informace a pomoc na cestách. Manuál řidiče naleznete vždy na našich stránkách: www.creditmall.cz. Doporučujeme Vám se radami a doporučeními v tomto manuálu řídit a to z důvodu předejití nedorozuměním, či chybám v užívání vozu na operativní leasing.
Přejeme Vám mnoho šťastných kilometrů a spoustu radosti a zážitků za volantem vozu Hyundai z operativního leasingu Creditmall.
Děkujeme Vám, tým Creditmall.
Místo převzetí a vrácení vozu, servisní místo:
Hyundai ŠtěpánekAuto s.r.o.
Americká 2754
272 01 Kladno
Důležitá telefonní čísla:
Pavel Bartoš, zákaznický servis +420 602 216 711/+420 725 359 781
Infolinka – 800 231 231 (každý den 9:00 – 21:00, mimo státních svátků)
Nouzová telefonní čísla (ČR):
Linka tísňového volání – 112
Hasiči – 150
Záchranná služba – 155
Policie - 158
Předání vozidla
Předání vozidla je vždy realizováno v dealerství Hyundai ŠtěpánekAuto v Kladně a to na základě předchozí domluvy mezi klientem a společností Creditmall. V případě, že je součástí smlouvy akontace, či záloha, předání je realizováno až po jejím připsání na účet společnosti Creditmall.
Při předání vozu bude realizován podpis všech dokumentů nutných k předání vozu.
Ve vozidle naleznete:
Při převzetí obdržíte:
Co potřebuji s sebou?
Jak dlouho trvá předání vozu?
Užívání vozu
Mějte prosím na paměti, že jako nájemce vozidla jste povinen zajistit údržbu a provoz vozidla v souladu se servisním plánem vozu
(obdržíte jako přílohu předávacího protokolu).
Nájemce vozidla je rovněž povinen dbát o stav vozidla pravidelně kontrolovat stav vozidla před jízdou. Povinností nájemce je rovněž nahlásit pronajímateli jakékoliv poškození, či závadu, která se na vozidle v době užití objeví a řídit se pokyny pronajímatele.
Údržba vozidla (garanční servis) smí být provedena pouze u autorizovaného dealera značky Hyundai po předchozí domluvě s pronajímatelem. Pronajímatel si může vyžádat fakturu za provedený servisní úkon spolu s rozpisem prací.
Servis a údržba vozu
Veškerý servis na vozidle, s výjimkou pneuservisu, musí být prováděn v rámci sítě autorizovaných dealerů Hyundai a musí být vždy dopředu hlášen pronajímateli spolu s místem, kde dojde k servisnímu úkonu.
Pokud máte ve své smlouvě předplacený servis, pak je možné jej provést pouze v autoservisu Hyundai ŠtěpánekAuto Kladno. Během servisního úkonu dostanete vždy k dispozici náhradní vůz zdarma.
Nájemce je vždy povinen zkontrolovat při převzetí vozidla všechny provedené úkony a při zjištění jakékoliv nesrovnalosti ji bez prodlení nahlásit servisnímu středisku, které úkony provedlo.
Předplacený servis
Pokud Váš pronájem obsahuje předplacený servis, vždy jste vázáni k jeho realizaci v našem servisním středisku v Kladně.
Předplacený servis zahrnuje veškerý materiál a práci zahrnutý v programu garančního servisu Hyundai, veškerý materiál a práci pneuservisu, stejně jako uskladnění druhé sady pneu.
Předplacený servis nezahrnuje:
Pneuservis
Pokud Váš pronájem obsahuje předplacený servis, vždy zahrnuje i práce pneuservisu včetně materiálu a nákladů na uskladnění pneumatik. Takové práce jsou vždy vázány na naše servisní středisko v Kladně.
V případě varianty Winter je v ceně pronájmu zahrnuta pouze druhá sada pneumatik a nadstandardní sleva na jejich přezutí v našem servisním středisku v Kladně. Nájemce je oprávněn využít služeb libovolného pneuservisu. Po návštěvě pneuservisu si vždy zkontrolujte stav disků a pneumatik pro jednodušší reklamaci s daným servisem.
Nájemce je povinen provozovat vůz od 1.11. do 31.3. na zimních/celoročních pneumatikách odpovídajících legislativě státu v němž je v daný okamžik vůz provozován.
Pojištění vozu
Každý vůz je vždy pojištěn následujícím způsobem. Všechna vozidla jsou pojištěna u DIRECT pojišťovny:
Postup při řešení pojistných událostí
Vždy prosím dodržujte následující postupy. Na stínítku ve voze naleznete krátké shrnutí, jak postupovat.
Evropský záznam nehody vždy naleznete v balíčku povinné výbavy.
V případě vandalismu vždy kontaktujte Policii ČR a vyplňte hlášení škodní události.
Vrácení vozidla
Datum vrácení vozidla se vždy vztahuje k datu poslední splátky, které naleznete ve Všem splátkovém kalendáři. Nejpozději 15 dní před tímto datem nás telefonicky kontaktujte pro domluvu na dalším postupu a čase, kdy k předání vozu dojde.
K domluvenému datu je nájemce povinen vrátit vůz společnosti Creditmall dle pokynů pronajímatele a to v nepoškozeném, čistém stavu. S vozidlem musí být vráceno veškeré příslušenství, které nájemce obdržel při převzetí vozu.
Pokud je vůz poškozen, nahlaste a opravte takové poškození a to před datem vráceni vozidla, pokud není domluveno jinak. Při vrácení vozidla bude sepsán protokol o stavu vraceného vozu, na jehož základě si pronajímatel vyhrazuje právo uplatnit sankce, či pokuty (viz. sankční list) v případě nestandardního opotřebení, či poškození vozu.
Ve smlouvě je sjednán a vyčíslen smluvený limit ujetých kilometrů. Pokud bude překročen, pronajímatel bude fakturovat částku vycházející z propočtu přejetých kilometrů x sazba za přejetý kilometr (vyčíslena ve Vaší smlouvě). Jakékoliv úpravy počítadla kilometrů jsou nepřípustné a v případě jejich prokázání budou mít trestněprávní důsledky.
V případě zájmu o prolongaci smlouvy, či novou nabídku nás neváhejte kontaktovat alespoň 15 dní před koncem Vaší smlouvy.
Poškození a opotřebení vozidla
Co je akceptovatelné poškození vozidla?
Poškození úměrné stáří, nájezdu a charakteru užití vozidla, které významně nesnižuje jeho tržní cenu.
Co je neakceptovatelné poškození vozidla?
Poškození dosahuje takového rozsahu, že má přímý vliv na snížení ceny vozidla.
Poškození laku vozidla
Akceptovatelné
Neakceptovatelné
Ponechání jakýchkoliv nálepek, bannerů, reklam instalovaných na vozidlo po převzetí vozu je při jeho vrácení neakceptovatelné.
Poškození karoserie vozidla
Akceptovatelné
Neakceptovatelné
Poškození pneumatik, ráfků a disků
Akceptovatelné
Neakceptovatelné
Poškození skel a světlometů
Akceptovatelné
Neakceptovatelné
Poškození podvozkových částí vozidla
Akceptovatelné
Neakceptovatelné
Poškození motorové části
Akceptovatelné
Neakceptovatelné
Poškození interiéru vozidla
Akceptovatelné
Neakceptovatelné
Co radíme závěrem?
V případě, že jste v našem manuálu nenašli odpověď na otázku, která Vás zajímá, neváhejte se na nás obrátit,
děkujeme, Váš Creditmall.